Imagine, Sweden

Tänk hur många dagar jag levt
Hur många dagar jag varit vaken
Hur många nätter jag sovit
Ja, tänk hur många dagar jag varit glad
hur många dagar jag varit ledsen
Hur många timmar jag skrattat
Hur många timmar jag gråtit

Tänk alla dagar jag känt tillit
Tänk alla timmar jag känt mig sviken
Tänk hur många dagar jag varit rädd
Hur många minuter jag känt mig som bäst i världen

Tänk alla timmar jag haft ont
Tänk alla minuter jag känt viljan att få allting att ta slut
Tänk alla minuter jag känt lättnad över att det gått över
Tänk alla dagar jag varit förbannad
Alla dagar jag undrat
Alla dagar jag vetat

Ja, tänk
Hur många sekunder, minuter, timmar, nätter, dagar och år
jag suttit och tänkt
Tänkt på allt det här

Det här livet
För det är det jag har fått



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0